förkyld...

hejsan hoppsan ;)
Idag i skolan så va de typ lite roligt haha, men först hade vi slöjd och då blev jag klar med min nessesär som jag har gjort av mina jeans ;) sen hade vi fysik prov och då satt vi i grupper och gjorde provet, och jag va med Linus och Elias så provet gick bra :D
Sen hade vi typ 2 timmar rast och då åt vi, sen satt vi bara vid datan nere i bibblan och sista lektionen va ju so och den va ruulig ;) för vi behövde typ inte jobba för rektorn prata med vissa i klassen om nått ;)
När vi kom hem gjorde jag inte så mycket, jag gick till mormor o morfar och kolla på tv med dom hahahhaa ;)
Vid fem följde jag med julle och kollade på när han spelade innebandy, och jag va typ hela forever alone där, haha :o
Men iaf, nu är vi hemma eller aa vi kom hem för en timme sen :p och nu så har nåra kompisar kommit hit och dom ska äta hos os o så :)
Så nu ska jag inte skriva mer ;)
bjuder.......
PussHej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0